DİŞ İMPLANTI

Ücretsiz muayene randevusu almak için bize hemen ulaşın.

DİŞ İMPLANTI

İmplantlar, başarılı bir tedavi sonucu elde etmek için odontoterapide gittikçe artan bir şekilde tercih edilmektedir. Dişlerin, insan hayatındaki kaliteyi arttıracak şekilde insan vücudu için son derece önemli bir öğe teşkil etmesi dolayısıyla herhangi bir diş kaybının tedavisi çok ama çok önemlidir. Diş implantları, hastaların hayatlarından memnun olmalarını sağlamanın yanı sıra dayanıklılıkları, kullanım kolaylıkları ve estetik görünüşleri ile hayat kalitelerini de arttırmaktadır.

DİŞ İMPLANTLARI HAKKINDA SIK SORULAN SORULAR

Kimler uygundur? İmplant tedavisi için bir yaş sınırlaması yoktur. Sadece genç insanlardaki kemik gelişiminin tamamlanmasını beklememiz gerekmektedir.

İmplant tedavisinin faydaları nelerdir?

Hoş bir gülümseme, kendinize olan güveninizi ve iş hayatınızdaki becerilerini arttırmak gibi çok sayıda şeye pozitif bir etki yapar. Bunun yanı sıra implantlar rahat bir şekilde konuşmanıza ve yemek yemenize ve yapmak istediğiniz ama yapamadığınız birçok şeyi yapabilmenize olanak sağlar.

Tedavi sırasında herhangi bir acı hissedecek miyim?

İmplantasyon işlemi lokal anestezi ile yapıldığından normal koşullarda herhangi bir ağrı veya rahatsızlık hissedilmeyecektir. İmplantasyon işlemi sonrasında hissedeceğiniz acı ve ağrılar ise basit bir diş çekimi seviyesinde olabilir.

Tedavi ne kadar sürecek?

Normal koşullarda implant tedavisinin dişçiye 3 ila 6 ay içerisinde 3 ila 4 defa gidilmesi suretiyle tamamlanması beklenir.

İmplantlar güvenli mi?

İmplant tedavisi başarı oranı son derece yüksektir. İmplant tedavisi konusunda en ideal hastalar sigara içmeyenler ve sağlıklı bir ağzı ve diş etleri olanlardır.